Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Tρισήμισι χρόνια δημοτικός σύμβουλος

ΤΡΙΣΗΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
Και ξαφνικά μια Αυγουστιάτικη μέρα χτυπάει το τηλέφωνό μου στην άλλη γραμμή ο φίλος Δημήτρης (Πανταζόπουλος).
-          «Θέλω να τα πούμε»
-          «Έγινε Δημήτρη»
-          «Ραντεβού στο στέκι στην Πανταζή. Σε θέλω μαζί μου»
-          «Μα αφού το ξέρεις ότι είμαι μαζί σου ρε φίλε»
-          «Όχι έτσι από την απέξω, κοντά μου και μέσα»
-          «Δηλαδή;»
-          «Στην παράταξη, στο ΕΝΑΚ (Ενωτικό Αυτοδιοικητικό Κίνημα), στο ψηφοδέλτιο»
-          «Δηλαδή πολιτικάντης; Δεν ξέρω εγώ από αυτά, μην με μπερδεύεις.»
-          «Άλλο πράγμα αυτό, άλλη εμπειρία κάτι διαφορετικό, δεν το έχεις ζήσει. Θα σου αρέσει, είσαι δυναμικός εσύ κάνεις για τα δύσκολα»

-          «Δεν κάνω εγώ ρε φίλε σου λέω για τέτοια. Όπου έχω ασχοληθεί εγώ, και έχω προσφέρει το κάνω σαν εργάτης μόνο και τίποτα άλλο»
Συζητήσεις κουβέντες και ξανά μανά συζητήσεις και κουβέντες. Μπήκα στο τριπάκι, λέω εμπειρία, κάτι καινούργιο ας δοκιμάσω. «Τι λες Σταυρούλα, ο δάσκαλος καλό παιδί, φίλοι τα παιδιά από το ΕΚΑΚ, ο Σπύρος, ο Γιώργος, ο Γιάννης, ο Γιώργος.
Τι έχουμε να χάσουμε;»
Για να μην τα πολυλογώ βρέθηκα από την πρώτη κιόλας Κυριακή των εκλογών, πρώτος δημοτικός σύμβουλος σε σταυρούς με το ΕΝΑΚ του Δημήτρη Πανταζόπουλου, (να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά αυτούς που με τίμησαν) και με καρέκλα μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Καλά, το τι έγινε τη δεύτερη εβδομάδα των εκλογών δεν περιγράφεται.
Διακόσια με τριακόσια τηλέφωνα ημερησίως στο κινητό μου και στο τηλέφωνο του μαγαζιού  μου.
Αναστήθηκαν και οι νεκροί από το νεκροταφείο, με θυμήθηκε και η κουτσή Μαρία, χαμός. Ρε τι γίνεται δύσκολη εβδομάδα, πολύ δύσκολη εβδομάδα και πρωτόγνωρη.
 Α! ρε Μητσάρα που με έχεις μπλέξει. Έλεγα και ξανάλεγα.
Βάλε πλάτη ρε Γιωργάρα, ο ένας, βάλε πλάτη ο άλλος. Να πιούμε έναν καφέ ο ένας (Βασίλης), να βγούμε για κανά φαγητό ο άλλος (Γιάννης).
Τελικά βγήκε άσπρος καπνός, εκλέχθηκε Πάπας
41 δημοτικοί σύμβουλοι. 26 της συμπολίτευσης, 15 της αντιπολίτευσης.
Τρεις δημοτικοί σύμβουλοι ο συνδυασμός μας (ΕΝΑΚ), 12,7% το ποσοστό μας.
Δεν πήγαμε και άσχημα για πρώτη φορά κατεβαίνοντας στις εκλογές. Φοβερή και αξέχαστη ατάκα του Δημήτρη «Μπενά ξέρεις κάτι, πήραμε πολύ αγάπη από τον κόσμο τελικά, σταυρούς όμως δεν πήραμε» και είχε απόλυτο δίκαιο.
Όλοι θυμούνται τι παίχτηκε μια εβδομάδα πριν. «Θα σύρω τη Χώρα σε εκλογές» είχε πει ο Γ.Α.Π. «αν οι ανεξάρτητοι αντάρτες πάρουν τους δήμους» και άλλα πολλά είπε (για σπίτια, συντάξεις, φάρμακα, χρήματα) και δυστυχώς έπιασαν τόπο.
Βούτηξα στα βαθιά από την αρχή, συμβούλια, επιτροπές, και κόντρα συμβούλια, ερωτήσεις, επερωτήσεις, φωνές, διαμάχες, συμμαχίες αλλά και γνωριμίες με αξιόλογους ανθρώπους.
Πιστεύω ότι, από τη μια ο Δημήτρης (Πανταζόπουλος), πεπειραμένος και παλιά καραβάνα στα δρώμενα της πόλης και από την  άλλη  εγώ και ο Γιάννης (Πούλος) πρωτάρηδες, καταφέραμε και βάλαμε, σε αυτά τα τριάμισι χρόνια, κάποια από τα θεμέλια στο κομμάτι αυτό που λέγεται Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Κλείνοντας και πιστεύοντας ότι δεν έχω κουράσει νομίζω ότι η αδικία που παίχτηκε στις προηγούμενες εκλογές από υψηλά και διαπλεκόμενα κλιμάκια απέναντι στον ΑΝΘΡΩΠΟ Δημήτρη Πανταζόπουλο να αποκατασταθεί στις εκλογές του Μαΐου 2014  από τους κατοίκους της πανέμορφης αυτής πόλης μας.
Γιατί εδώ είναι μόνο …. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ… η ζωή μου όλη…

Γεώργιος Μπενάς

Δημοτικός Σύμβουλος ΕΝΑΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου