Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

H παράταξη πρώτα


Ηλιουπολίτισες και Ηλιουπολίτες, Φίλοι μου,
Λίγες μέρες, ώρες θα έλεγα μας χωρίζουν από τις εκλογές που θα κρίνουν πολλά για την τύχη αυτής της χώρας, αλλά και το μέλλον αυτής της πόλης. Οι αναλύσεις και οι δημοσκοπήσεις είναι πολλές που κρίνονται από τους πολίτες.
Στο Δήμο μας επικρατούν πάμπολλα σενάρια που δεν απαντούν όμως στο ερώτημα ποιο θέλουν οι δημότες να είναι το μέλλον αυτής της Πόλης. Αυτό μόνο τα εκλογικά αποτελέσματα θα το δείξουν.
Εμείς σαν ΕΝΑΚ με υποψήφιο Δήμαρχο το ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟ, έχουμε ενημερώσει ποιά πόλη θέλουμε για τους δημότες της Ηλιούπολης, αλλά και τον τρόπο που θα πετύχουμε να έχουμε μια ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΚΑΘΑΡΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ.
Η υποψηφιότητα μου στο πλευρό του ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΥ δηλώνει την προσήλωση μου στις αξίες και τους στόχους του ΕΝΑΚ που έχω αποδείξει επανειλημμένα ότι αποτελούν για μένα στόχο ζωής. Να υπηρετώ τους συμπολίτες μου και την Πόλη μου
Με συνεργασία, συνεννόηση, δικαιοσύνη, προοπτική και ιδίως διαφάνεια.
Γιατί αγαπώ την οικογένεια μου. Αγαπώ την Ηλιούπολη.

Υποψήφιος Δήμαρχος
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ΕΝΑΚ
ΣΠΥΡΟΣ ΠΡΟΒΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου