Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Νίκου Πολυχρονόπουλου



Νίκος Πολυχρονόπουλος
Καθηγητής Μουσικής
Αρχιμουσικός

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Σήμερα Μεγάλη Τετάρτη 16 Απριλίου 2014 πήρα μια απόφαση, μοναδική -σχεδόν – για το βίο μου.


Να συμμετάσχω στις Δημοτικές εκλογές σαν υποψήφιος Δημοτικός  Σύμβουλος με το ψηφοδέλτιο του Δημήτρη Πανταζόπουλου.

Οι λόγοι είναι τρεις·  τρεις  λέξεις:

ΟΡΓΗ, ΟΔΥΝΗ, ΕΛΠΙΔΑ


Οργή για τον τρόπο που ο απερχόμενος δήμαρχος διαχειρίστηκε την εξουσία που του δώσαμε σαν εκλογικό σώμα.

Οδύνη για το σημείο εξευτελισμού που έσυρε ο εν λόγω δήμαρχος τους θεσμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Ελπίδα ότι θα συμβάλλω με τις μικρές μου δυνάμεις στην αποκατάσταση σε επίπεδο Δημοτικής αρχής της αξιοπρέπειας της ηθικής και της διαφάνειας που πρέπει να χαρακτηρίζουν τη ζωή και το έργο ενός δημάρχου.

Οι τρεις αυτές πολιτικές αρετές εκδιώχθηκαν βίαια την τελευταία τριετία από το γραφείο του απερχομένου δημάρχου όταν θα έπρεπε να κατοικούν μόνιμα εκεί και τις θέσεις τους πήραν η ψευδολογία, η συκοφαντία και η αυθαιρεσία.

Θεωρώντας λοιπόν ότι έχω υποχρέωση·
-          Απέναντι στον εαυτό μου και τις αρχές που υπηρέτησα χωρίς να προσδοκώ κέρδος.
-          Σαν πολίτης απέναντι στην πόλη που με αγκάλισε και με τίμησε
-          Σαν δάσκαλος να οδηγώ τους μαθητές μου και τους συμπολίτες μου με το παράδειγμα μου.,

Αποφάσισα σε μια ηλικία,  που άλλοι πιάνουν το παραγώνι,  να ριχτώ σε ένα αγώνα για την αποκατάσταση των δημοκρατικών αρχών που τόσο μεγάλη ανάγκη έχει η χώρα μας, που πρώτη φορά τόσο πολύ στερήθηκε η πόλη μας και που αίτιος και δράστης γιαυτό υπήρξε αυτός που ήταν ο Ταγός , προστάτης της πόλης όπως ορίζει το σύνταγμα, ο απερχόμενος δήμαρχος.

Καλώ λοιπόν τους συμμαθητές μου, τους φίλους μου, τους γείτονες, τις μερικές χιλιάδες μαθητές μου και όποιον άλλον με γνώρισε στα εξήντα χρόνια που ζω στην Ηλιούπολη, αν με εμπιστεύεται, να έρθει μαζί μου, όπως εγώ σαν απλός στρατιώτης, στον αγώνα για την επιστροφή του ΚΑΛΟΥ και της ΑΡΕΤΗΣ πάνω από την ΠΟΛΗ μας επιλέγοντας για Δήμαρχο ένα πρόσωπο που έχει όλα τα εχέγγυα για την τήρηση και τη στήριξη αυτών των αρχών:

Τον ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου