Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Oλοι Μαζί Μπορούμε




Ηλιουπολίτη Ηλιουπολίτισσα
Αγαπητοί μου Φίλοι ,
Δικός μου στόχος είναι να περάσουμε σε μια άλλη εποχή. Να αφήσουμε πίσω μας όλα όσα μας κρατούν στάσιμους και αδρανείς. Να αλλάξουμε τώρα την πορεία και τον προσανατολισμό του Δήμου Ηλιούπολης. 
Πολλοί με γνωρίζετε καλά. Εδώ έφτιαξα τη ζωή μου, δημιούργησα την οικογένεια μου, εδώ ζουν και μεγαλώνουν τα παιδιά μου. Εδώ ανέπτυξα τις επιχειρηματικές μου δραστηριότητες και εδώ έζησα τα σημαντικότερα κομμάτια της ζωής μου.
Με ευκολία λοιπόν μπορώ να το πω σήμερα: Δεν αγαπώ απλώς τη Ηλιούπολη. Αυτή η πόλη με τους ανθρώπους της, με το φιλότιμο και την ειλικρίνεια τους, με την εργατικότητα και τον καθημερινό τους μόχθο, είναι για εμένα όλη η ζωή μου. Κι αυτό με κάνει ακόμα πιο περήφανο.
Σήμερα, στέκομαι μπροστά σας και με όλη τη δύναμη της ψυχής μου, σας λέω: είμαι αποφασισμένος, μαζί με τον υποψήφιο  Δήμαρχο Δημήτρη Πανταζόπουλο και με όλους εσάς, να αλλάξουμε αυτόν τον τόπο. Να κάνουμε βήματα μπροστά και να οικοδομήσουμε ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης, πρότυπο, σύγχρονο και καινοτόμο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες όλων μας.
Βαθιά πιστεύω, πως η Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν είναι χώρος για εκπλήρωση προσωπικών φιλοδοξιών και προβολής. Είναι χώρος σκληρής δουλειάς, αδιάκοπης προσπάθειας και πάνω από όλα προσφοράς. Προσφοράς στον συνάνθρωπο, προσφοράς στον τόπο που αγαπάς.
Πιστεύω επίσης, ότι η Τοπική Αυτοδιοίκηση, μαζί και με την Περιφέρεια, μπορούν να επέμβουν διορθωτικά εκεί που αποτυγχάνει καθημερινά το κεντρικό κράτος.
Για εμένα η Δημοτική Αρχή, πρέπει να υπηρετεί τους πολίτες – και όχι το αντίθετο.
Είναι αλήθεια πως η κρίση που βιώνει η χώρα μας, σε όλα τα επίπεδα έχει επηρεάσει καθοριστικά και την πόλη μας. Όλοι έχουμε συζητήσει και έχουμε άποψη για το πώς φθάσαμε ως εδώ. Ωστόσο, σήμερα, είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάξουμε μπροστά. Το πιστεύω  πως  όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε και να αλλάξουμε το δήμο μας. Να αλλάξουμε την Ηλιούπολη μας, γιατί μας αξίζουν περισσότερα.



Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με Υποψήφιο Δήμαρχο τον 
Δημήτρη Πανταζόπουλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου