Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Ενεργός πολίτης

Βρισκόμαστε σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης, κρίσης θεσμών, αγανάκτησης, φόβου για το αύριο, αδιεξόδων, βαρβαρότητας, ανέχειας, χαμένης πίστης, και μέσα σε όλα αυτά, όλοι εμείς, απλοί καθημερινοί άνθρωποι, πορευόμαστε μέσα σε μία καθημερινότητα που μας ρουφάει ανελέητα, ταλαντευόμενοι, με ένα αίσθημα κορεσμού, δυσαρέσκειας, που φθάνει ακόμη και σε απέχθεια για κάποιους από τους ανθρώπους που επιλέξαμε να οδηγούν τις ζωές μας. Γίναμε σχεδόν απλοί παρατηρητές της ίδιας μας της ζωής. Μήπως όμως όλα αυτά είναι μία καλή δικαιολογία?
Η πρόταση του κυρίου Πανταζόπουλου, ενός άνθρωπου με αξιοπιστία, με ήθος, που γνωρίζει πολύ καλά την πόλη μας, με μελετημένο σχεδιασμό, με συγκεκριμένα προγράμματα, σε καθαρό περίγραμμα αρχών και θέσεων, σε δημιουργικές και αποτελεσματικές προτάσεις που μπορούν να επιλύσουν σημαντικά και υπαρκτά προβλήματα της πόλης που καθημερινά κινούμαστε, κλόνισε την θέση μου ως απλού παρατηρητή-κριτή-θύματος και ξαφνικά με έβαλε στην σκέψη του να γίνω εγώ η κρινόμενη, αφού μου πρότεινε να έχω ενεργό ρόλο δίπλα του ως Δημοτική Σύμβουλος. Μετά από πολύ ώριμη σκέψη αποφάνθηκα ότι πρέπει να ξυπνήσω από το λήθαργο της «κατάθλιψης και της μιζέριας» και εφόσον μου δόθηκε η ευκαιρία μέσα στο πλαίσια της μικρής κοινωνίας που λέγεται δήμος, να πάρω τα ηνία στα χέρια μου. Το οφείλω πάνω απ’ όλα στο μικρό πλασματάκι, στον μικρό άγγελο, που έφερα στον κόσμο πριν επτά μήνες. Πρέπει να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου ώστε το παιδί μου, μαζί με τα παιδιά όλου του κόσμου να μπορούν να οραματίζονται, να ονειρεύονται, να ζουν μία ζωή με αρχές και ιδανικά, μία ζωή με καλύτερες προοπτικές, να μπορούν να εμπιστεύονται να δημιουργούν και όλα αυτά μεγαλώνοντας σε μία γειτονιά που θα προστατεύει όλες αυτές τις αξίες. Αποφάσισα λοιπόν ότι πρέπει να δοκιμάσω, πρέπει να παλέψω. Ακόμα και αν αποτύχω θα έχω βάλει το λιθαράκι της προσπάθειας ενός ανθρώπου που θέλει να μη πάψει να πιστεύει στον άνθρωπο.
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στην οικογένειά μου, στους φίλους μου, στους οικείους μου, στους γνωστούς μου, στους ανθρώπους που καθημερινά συναναστρέφομαι ακόμα και σε εκείνους που λόγω συγκυριών έχω καιρό να συναντήσω, που απροκάλυπτα με στηρίζουν και με πιστεύουν.
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Ενωτικό Αυτοδιοικητικό Κίνημα Ηλιούπολης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου